پیام تبریک شهردار و شورای اسلامی شهر ویس به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی

پیام تبریک شهردار و شورای اسلامی شهر ویس به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی

رسیدن به بستری امن و جامعه ای باثبات و ایمن،مرهون تلاشهای شبانه روزی سبزپوشانی است که با جهاد مقدس خود در حراست از جان و مال مردم سر از پا نمیشناسند.

برقراری نظم وامنیت اجتماعی خواسته ومطالبه ای مردمی می باشد که با اراده خدمت گزاران فراجا تحقق پیدا میکند‌.این ویژگی،از صفات بارز سربازان خدوم و مقتدر کشور است که وجهه ای متمایز و مردمی به آنان بخشیده است.مردان و زنانی از جنس مردم،فرزندان این خاک و بوم اند که در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری در پاسداشت خون شهیدان والا مقام انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سعی بی بدیل دارند.این هفته فرصت مغتنمی است تا از رهروان جهاد وایثار و از خودگذشتگی در راه مبارزه با ظلم و بی عدالتی قدردانی شود.ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از خدمات ارزنده سخت کوشان فراجا در کشور عزیزمان به ویژه فرماندهی محترم شهرستان باوی تشکر میکنیم.توفیقات روز افزون این عزیزان را از خداوند منان در به ثمر رساندن امنیت و رفاه عمومی خواستاریم.

 

(روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ویس)


درباره ما

در خرداد ماه ۱۳۷۶ و در پی ادغام دو محدودۀ ویس و مویلحه و تشکیل شورای اسلامی شهر، شهرداری ویس تاسیس شد. شهرداری ویس در دو ساختمان فیزیکی مجزای اداری و موتوری و با استقرار ایستگاه ها و مقرهای نگهداری در پارک ها، آراسمتان ها، آتش نشانی، پمپاژهای آب، و سایر نقاط محدودۀ شهری و به یاری نیروهای اجرایی و ستادی خود به صورت شبانه روزی در حال حفظ، نگهداری، رشد و خدمت رسانی به مردم شریف شهر ویس است.

در حال حاضر جناب آقای مهندس طرفی به عنوان شهردار، مشغول هدایت و پیشبرد مجموعه شهری ویس می باشند.




تماس با ما

آدرس پستی: ایران / استان خوزستان / شهرستان باوی / شهر ویس / بلوار امام خمینی / خیابان شهرداری / ساختمان اداری شهرداری ویس

کدپستی: ۶۱۴۹۱۷۴۷۵۱

تلفن های تماس: ۳۶۵۵۲۲۰۰ – ۳۶۵۵۳۱۲۰ – کد(۰۶۱)

نمابر: ۳۶۵۵۳۱۳۰-کد(۰۶۱)

رایانامه: INFO@SH-VEYS.COM