روشنایی بلوار امام خمینی (ره) و اتوبان امام حسن مجتبی (ع) اصلاح شد

روشنایی بلوار امام خمینی (ره) و اتوبان امام حسن مجتبی (ع) اصلاح شد

✍️با پیگیری اعضای شورای اسلامی،روشنایی بلوار امام خمینی (ره) شهر ویس توسط اداره برق شهرستان اصلاح گردیده و در حالت پایدار قرار گرفت.همچنین پایه های روشنایی اتوبان امام حسن مجتبی (ع) در محدوده شهر اصلاح و روشنایی مطلوب تامین گردید.ریس و اعضای شورای اسلامی شهر ویس ضمن تقدیر و تشکر ویژه از مهندس حیدری و مهندس طاهری پاک در سعی کافی و وافی جهت انجام امورات محوله و تلاشهای شبانه روزی به منظور خدمت به مردم ولایتمدار ویس برایشان آرزوی موفقیت کردند. به استحضار مردم شریف ویس میرساند پیگیری روشنایی رضایت بخش که مطالبه به حق مردم است.توسط خادمان خود در مدیریت شهری انجام میشود و تعامل و ارتباط تنگاتنگ بین ادارات مختلف با محوریت همکاری شهرداری و شورا در این خصوص زمینه ساز شکوفایی در شهر و خدمت رسانی بیشتر خواهد بود. حسن حمولی طرفی شهردار در معیت شورای اسلامی شهر از آغازین روزهای فعالیت خود روشن شدن شب های ویس را علاوه بر بحث زیباشناختی،موجبات تامین امنیت دانسته و این مهم را از اهداف لاینفک خود برمی‌شمرند. اداره محترم برق به واسطه حضور مدیران جهادی در آن همکاری موثری تاکنون داشته است.قابل بیان است که از اداره کل محترم راهداری به واسطه تشریک مساعی و همکاری ارزنده نیز قدردانی میشود.امیدست که در راه خدمت به مردم ثابت قدم باشند.

باتداوم حضور خدمت ادامه دارد…….

ویس_ شهر_ مهربانی

(روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ویس)


درباره ما

در خرداد ماه ۱۳۷۶ و در پی ادغام دو محدودۀ ویس و مویلحه و تشکیل شورای اسلامی شهر، شهرداری ویس تاسیس شد. شهرداری ویس در دو ساختمان فیزیکی مجزای اداری و موتوری و با استقرار ایستگاه ها و مقرهای نگهداری در پارک ها، آراسمتان ها، آتش نشانی، پمپاژهای آب، و سایر نقاط محدودۀ شهری و به یاری نیروهای اجرایی و ستادی خود به صورت شبانه روزی در حال حفظ، نگهداری، رشد و خدمت رسانی به مردم شریف شهر ویس است.

در حال حاضر جناب آقای مهندس طرفی به عنوان شهردار، مشغول هدایت و پیشبرد مجموعه شهری ویس می باشند.




تماس با ما

آدرس پستی: ایران / استان خوزستان / شهرستان باوی / شهر ویس / بلوار امام خمینی / خیابان شهرداری / ساختمان اداری شهرداری ویس

کدپستی: ۶۱۴۹۱۷۴۷۵۱

تلفن های تماس: ۳۶۵۵۲۲۰۰ – ۳۶۵۵۳۱۲۰ – کد(۰۶۱)

نمابر: ۳۶۵۵۳۱۳۰-کد(۰۶۱)

رایانامه: INFO@SH-VEYS.COM