حضور شهردار در جمع بسیجیان و نمازگزاران امروز ویس

حضور شهردار در جمع بسیجیان و نمازگزاران امروز ویس

امروز جمعه سیزدهم بهمن ماه ۱۴۰۲،حسن طرفی بسیجی عرصه مدیریت شهری در معیت بسیجیان خوشنام ویس به دیدار حضرت حجه الاسلام والمسلمین آفرین آباده شتافتند.تا در روزهای آغازین دهه مبارکه فجر از رهنمودهای معظم اله بهره گیرند. این جلسه که در فضایی صمیمانه برگزار گردید.امام جمعه محترم ویس ضمن خوش آمدگویی به حضار افرودند:شان و منزلت بسیج در میان طبقات مختلف اجتماعی چشمگیر است.ایشان تاکید کردند که در راه اعتلای آرمانهای انقلاب باید مسئولانه و درمقام یک سرباز در مقاطع مختلف و در موضوعات گوناگون از کشور و انقلاب حراست نماییم و این ماموریت بسبجیان در هر زمان و مکانی است که به آنها نیاز مند است اقامه نماز جماعت جمعه در مسجد جامع نمازجمعه امروز ویس در مسجد جامع این شهر به امامت حجه الاسلام والمسلمین آفرین آباده با حضور خیل عظیم مردم و جمعی از مسئولان برگزار گردید. در این اجتماع مذهبی_سیاسی که نمازگزاران متدین و خداجویان مومن حضور پرشور داشتند امام جمعه محترم به ایراد سخنرانی پرداخته و بعد از پرداختن به مسائل عبادی از اهمیت دهه فجر انقلاب گفتند و پیروزی شکوهمند انقلاب و برقراری نظام مقدس جمهوری اسلامی را به مردم تبریک عرض نمودند.شایان ذکرست که حسن حمولی طرفی در معیت مردم در نماز جمعه این هفته حضور بهم رساندند.آنچه مهم به نظر میرسد حضور کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی در میان مردم و شنیدن صحبت های آنان است.شرکت در مناسبات ملی و مذهبی و رویت مدیران شهری توسط همشهریان عزیز مایه برکت خواهد بود و این مجال فرصت بیان دغدغه ها و مشکلات را فراهم خواهد کرد.

تداوم حضور

ویس_شهر_مهربانی

(روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ویس)


درباره ما

در خرداد ماه ۱۳۷۶ و در پی ادغام دو محدودۀ ویس و مویلحه و تشکیل شورای اسلامی شهر، شهرداری ویس تاسیس شد. شهرداری ویس در دو ساختمان فیزیکی مجزای اداری و موتوری و با استقرار ایستگاه ها و مقرهای نگهداری در پارک ها، آراسمتان ها، آتش نشانی، پمپاژهای آب، و سایر نقاط محدودۀ شهری و به یاری نیروهای اجرایی و ستادی خود به صورت شبانه روزی در حال حفظ، نگهداری، رشد و خدمت رسانی به مردم شریف شهر ویس است.

در حال حاضر جناب آقای مهندس طرفی به عنوان شهردار، مشغول هدایت و پیشبرد مجموعه شهری ویس می باشند.




تماس با ما

آدرس پستی: ایران / استان خوزستان / شهرستان باوی / شهر ویس / بلوار امام خمینی / خیابان شهرداری / ساختمان اداری شهرداری ویس

کدپستی: ۶۱۴۹۱۷۴۷۵۱

تلفن های تماس: ۳۶۵۵۲۲۰۰ – ۳۶۵۵۳۱۲۰ – کد(۰۶۱)

نمابر: ۳۶۵۵۳۱۳۰-کد(۰۶۱)

رایانامه: INFO@SH-VEYS.COM