ادامه عملیات آسفالت وزیرسازی معابر شهر ویس

ادامه عملیات آسفالت وزیرسازی معابر شهر ویس

لکه گیری و زیرسازی معابر اصلی و فرعی شهر ویس در حال انجام است.

عملیات زیرسازی معابر کوی بهارستان (شرق جاده) رو به اتمام زیرسازی وآماده سازی بستر برخی از معابر کوی بهارستان به منظور تسهیل تردد مردم و ماشین آلات، به دستور حسن حمولی طرفی شهردار ویس و پیگیریهای شورای اسلامی در مراحل نهایی کار می باشد که امیدواریم با حفظ کیفیت به زودی پایان پذیرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ویس: این عملیات با نظارت دقیق کارشناسان دفتر فنی شهرداری و حضور میدانی در محل پروژه صورت می پذیرد. لکه گیری آسفالت بلوار امام خمینی (ره) همزمان با‌ زیر سازی خیابانهای کوی بهارستان، لکه گیری آسفالت بلوار امام خمینی (ره) در مقاطعی که رویه آسفالت قدیمی در حال از بین رفتن می باشد نیز در حال انجام است. این دستور کارها که با نظارت میدانی شهردار و اعضای شورای اسلامی تعریف شده اند.در جهت لبیک به مطالبات به حق مردم در حوزه عمران شهری و در آستانه تابستان و شروع فصل گرم و تکمیل نهضت آسفالت شهری صورت میگیرد. ضمن تشکر از همشهریان عزیز ، از مردم صبور شهر ویس خواستاریم که در طول پروژه عوامل اجرایی را یاری نمایند.همچنین بابت محدودیت های تردد در حین انجام کار برای مردم عزیز،عذرخواهی میشود.

 

(روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج کارگری شهرداری و شورای اسلامی شهر ویس)

پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


درباره ما

در خرداد ماه ۱۳۷۶ و در پی ادغام دو محدودۀ ویس و مویلحه و تشکیل شورای اسلامی شهر، شهرداری ویس تاسیس شد. شهرداری ویس در دو ساختمان فیزیکی مجزای اداری و موتوری و با استقرار ایستگاه ها و مقرهای نگهداری در پارک ها، آراسمتان ها، آتش نشانی، پمپاژهای آب، و سایر نقاط محدودۀ شهری و به یاری نیروهای اجرایی و ستادی خود به صورت شبانه روزی در حال حفظ، نگهداری، رشد و خدمت رسانی به مردم شریف شهر ویس است.

در حال حاضر جناب آقای مهندس طرفی به عنوان شهردار، مشغول هدایت و پیشبرد مجموعه شهری ویس می باشند.




تماس با ما

آدرس پستی: ایران / استان خوزستان / شهرستان باوی / شهر ویس / بلوار امام خمینی / خیابان شهرداری / ساختمان اداری شهرداری ویس

کدپستی: ۶۱۴۹۱۷۴۷۵۱

تلفن های تماس: ۳۶۵۵۲۲۰۰ – ۳۶۵۵۳۱۲۰ – کد(۰۶۱)

نمابر: ۳۶۵۵۳۱۳۰-کد(۰۶۱)

رایانامه: INFO@SH-VEYS.COM