ادامه عملیات لکه گیری آسفالت بلوار امام خمینی (ره)

ادامه عملیات لکه گیری آسفالت بلوار امام خمینی (ره)

پیرو گزارش اخیر با موضوع لکه گیری آسفالت بلوار امام خمینی (ره) و در ادامه پروژه ، برخی از نواحی دیگر هدف لکه گیری و آسفالت شدند. به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ویس: این عملیات که با دستور شهردار ویس و نظارت کارشناسان دفتر فنی در حال انجام است.کمیت و کیفیت کار توسط مجموعه شورای اسلامی و حسن حمولی طرفی رصد میشود. استفاده از آسفالت تراش جهت تراشیدن رویه تخریب شده قدیمی، پاکسازی و جاروکشی تراشه های آسفالت از مواضع تراش خورده،قیرپاشی،پخش آسفالت و استفاده از غلطک به منظور تراکم بخشی به آسفالت از پارامتری مهم در نظر گرفته شده در عملیات است تا انجام کار به صورت اصولی پیش رود. آن چیزی که مهم جلوه می نماید پیگیری اعضای شورای اسلامی و رصد امورات کاری از ناحیه شهردار می باشد تا عملیات با رضایتمندی مناسب عامه مردم خاتمه یابد.

 

خدمت_ادامه_دارد

تداوم حضور

ویس_شهر_مهربانی

(روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج کارگری شهرداری و شورای اسلامی شهر ویس)


درباره ما

در خرداد ماه ۱۳۷۶ و در پی ادغام دو محدودۀ ویس و مویلحه و تشکیل شورای اسلامی شهر، شهرداری ویس تاسیس شد. شهرداری ویس در دو ساختمان فیزیکی مجزای اداری و موتوری و با استقرار ایستگاه ها و مقرهای نگهداری در پارک ها، آراسمتان ها، آتش نشانی، پمپاژهای آب، و سایر نقاط محدودۀ شهری و به یاری نیروهای اجرایی و ستادی خود به صورت شبانه روزی در حال حفظ، نگهداری، رشد و خدمت رسانی به مردم شریف شهر ویس است.

در حال حاضر جناب آقای مهندس طرفی به عنوان شهردار، مشغول هدایت و پیشبرد مجموعه شهری ویس می باشند.




تماس با ما

آدرس پستی: ایران / استان خوزستان / شهرستان باوی / شهر ویس / بلوار امام خمینی / خیابان شهرداری / ساختمان اداری شهرداری ویس

کدپستی: ۶۱۴۹۱۷۴۷۵۱

تلفن های تماس: ۳۶۵۵۲۲۰۰ – ۳۶۵۵۳۱۲۰ – کد(۰۶۱)

نمابر: ۳۶۵۵۳۱۳۰-کد(۰۶۱)

رایانامه: INFO@SH-VEYS.COM