پیام تبریک شهردار ویس به مناسبت سالروز تاسیس شوراهای اسلامی

پیام تبریک شهردار ویس به مناسبت سالروز تاسیس شوراهای اسلامی

نهم اردبیهشت ماه که به نام روز ملی شوراها نامگذاری شده است.نشان از تعمیق رابطه مردم و حکومت اسلامی است. شوراها به عنوان نهادهای انقلابی،مردمی و تاثیرگذار درحوزه های مدیریت شهری به شمار میروند.منتخبان راستین مردم که شبانه روز در جهت خدمت به خلق الله مساعی خود را پیش میبرند تا اهداف متعالی خود که همانا تجلی خدمات مجموعه شهرداری است را به عرصه ظهور بیاورند. این روز بزرگ را به همه خدمتگزاران راستین انقلاب و اعضای خدوم شوراهای اسلامی سراسر کشور و به ویژه مجموعه توانمند شورای اسلامی ویس تبریک و تهنیت عرض نموده،آرزوی توفیق روز افزون برای عزیزان را از خداوند منان مسئلت می نمایم.

 

 

#روز_شورا* *#تداوم_حضور* *#ویس_شهر_مهربانی

 

(روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج کارگری شهرداری و شورای اسلامی شهر ویس)

پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


درباره ما

در خرداد ماه ۱۳۷۶ و در پی ادغام دو محدودۀ ویس و مویلحه و تشکیل شورای اسلامی شهر، شهرداری ویس تاسیس شد. شهرداری ویس در دو ساختمان فیزیکی مجزای اداری و موتوری و با استقرار ایستگاه ها و مقرهای نگهداری در پارک ها، آراسمتان ها، آتش نشانی، پمپاژهای آب، و سایر نقاط محدودۀ شهری و به یاری نیروهای اجرایی و ستادی خود به صورت شبانه روزی در حال حفظ، نگهداری، رشد و خدمت رسانی به مردم شریف شهر ویس است.

در حال حاضر جناب آقای مهندس طرفی به عنوان شهردار، مشغول هدایت و پیشبرد مجموعه شهری ویس می باشند.




تماس با ما

آدرس پستی: ایران / استان خوزستان / شهرستان باوی / شهر ویس / بلوار امام خمینی / خیابان شهرداری / ساختمان اداری شهرداری ویس

کدپستی: ۶۱۴۹۱۷۴۷۵۱

تلفن های تماس: ۳۶۵۵۲۲۰۰ – ۳۶۵۵۳۱۲۰ – کد(۰۶۱)

نمابر: ۳۶۵۵۳۱۳۰-کد(۰۶۱)

رایانامه: INFO@SH-VEYS.COM