پیام تبریک شهردار و شورای اسلامی شهر ویس به مناسبت روز کارگر

پیام تبریک شهردار و شورای اسلامی شهر ویس به مناسبت روز کارگر

کارگران از نجیب ترین و باشرافتمندانه ترین افراد جامعه هستند.که شبانه روز خود را وقف خدمت به مردم می کنند.چرخ های اقتصادی کشور با کارگران میچرخد‌. پیشرفت های کشورمان مرهون تلاشهای کارگران زحمت کش است،افرادی ولایی و وطن دوست که آرزوهای هموطنانشان همان آمال و آرزوهای خود است. نقش جامعه کارگری بسیار برجسته است و در دوران های مختلف پررنگ جلوه نموده است.و امسال که مقام عظمای ولایت سال را با نام جهش تولید مزین فرموده اند.جهش تولید جز با دستان توانمند کارگران رقم نخواهد خورد.این روز را به همه کارگران عزیز کشورمان به ویژه کارگران شهرداری ویس تبریک و تهنیت عرض نموده، برای این عزیزان و خانواده های مکرمشان صحت و سلامت آرزومندیم.

 

تداوم حضور* *#ویس_شهر_مهربانیی

 (روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج کارگری شهرداری و شورای اسلامی شهر ویس)

پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


درباره ما

در خرداد ماه ۱۳۷۶ و در پی ادغام دو محدودۀ ویس و مویلحه و تشکیل شورای اسلامی شهر، شهرداری ویس تاسیس شد. شهرداری ویس در دو ساختمان فیزیکی مجزای اداری و موتوری و با استقرار ایستگاه ها و مقرهای نگهداری در پارک ها، آراسمتان ها، آتش نشانی، پمپاژهای آب، و سایر نقاط محدودۀ شهری و به یاری نیروهای اجرایی و ستادی خود به صورت شبانه روزی در حال حفظ، نگهداری، رشد و خدمت رسانی به مردم شریف شهر ویس است.

در حال حاضر جناب آقای مهندس طرفی به عنوان شهردار، مشغول هدایت و پیشبرد مجموعه شهری ویس می باشند.




تماس با ما

آدرس پستی: ایران / استان خوزستان / شهرستان باوی / شهر ویس / بلوار امام خمینی / خیابان شهرداری / ساختمان اداری شهرداری ویس

کدپستی: ۶۱۴۹۱۷۴۷۵۱

تلفن های تماس: ۳۶۵۵۲۲۰۰ – ۳۶۵۵۳۱۲۰ – کد(۰۶۱)

نمابر: ۳۶۵۵۳۱۳۰-کد(۰۶۱)

رایانامه: INFO@SH-VEYS.COM