پیام تبریک شهردار ویس به مناسبت خجسته میلاد فاطمه الزهرا (س) و روز زن و مادر

پیام تبریک شهردار ویس به مناسبت خجسته میلاد فاطمه الزهرا (س) و روز زن و مادر

میلاد پرخیر وبرکت بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا( س) بهانه ای برای قدردانی از زنان راست قامت سرزمینمان است که همواره با تاسی از فرهنگ فاطمی دوشادوش مردان در عرصه های مختلف اجتماعی،اقتصادی،فرهنگی،سیاسی و..افتخارآفرین بوده و خوش درخشیدند.نقش ارزشمند بانوی ایرانی در میادین گوناگون بر هیچ کس پوشیده نیست. از این رو باید کوشید تا موانع و تنگناهای پیشرفت این قشر را برداشت و زمینه ساز شکوفایی افزونتر استعداد آنان گردید. مادرانی که فرزندان خود را درسایه سار اسلام و فرهنگ قرآنی تربیت نموده و اینگونه است که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران فرمودند.مرد از دامان زن به معراج می رود.

زنان مسلمان در همیشه تاریخ الگوساز و حماسه آفرین بوده اند. نقش کلیدی شیرزنان ایرانی در جبهه های مقاومت برهیچ کس پوشیده نیست.آن سان که دشمن به سرزمین پاک ایران حمله میبرد.مادران شجاع کشورمان،فرزندان خود را راهی جبهه های حق علیه باطل میکنند و خود دوشادوش رزمندگان، اسلحه به دست جهاد اکبری مقدس را رقم میزنند.امروز یادی کنیم از همه مادران شهید،که جهانی را از غیرت فاطمی خود به لرزه در می آورند.یادی کنیم از مادر شهید قهرمان حاج قاسم سلیمانی که در آستانه سالگرد شهادت این مرد بزرگ و آسمانی هستیم.مدیریت شهری ویس خود را از خادمان بانوان عفیفه شهر می داند.بسترسازی به منظور تجلی بخش شدن نبوغ بانوان و ایجاد فضایی مفرح جهت پرورش جسمی و روحی، رویکرد مردمی این دوره از مدیران خدمت گذار شهری است.مبارک باشد هدیه پارک بانوان برای زنان شهیدپرور شهرم که می رود تا مسیر روشنی را برای بلوغ استعدادها در زمینه های اجتماعی،فرهنگی و ورزشی عینیت ببخشد.شهری که دهها شهید در دامان شیرزنان آن پرورش یافتند.امیدست با کمک الطاف پروردگار، خدمت گذار راستین وصادقی باشیم. بدینوسیله این روز مبارک،روز جشن وسرور طیبه طاهره،سرور زنان دو‌عالم را به همه بانوان ومادران سرزمینم به ویژه بانوان همکار در مجموعه شهرداری ویس تبریک گفته و برایشان از خداوند متعال آرزوی توفیقات روز افزون را مسئلت می نمایم.

 

 

(روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ویس)


درباره ما

در خرداد ماه ۱۳۷۶ و در پی ادغام دو محدودۀ ویس و مویلحه و تشکیل شورای اسلامی شهر، شهرداری ویس تاسیس شد. شهرداری ویس در دو ساختمان فیزیکی مجزای اداری و موتوری و با استقرار ایستگاه ها و مقرهای نگهداری در پارک ها، آراسمتان ها، آتش نشانی، پمپاژهای آب، و سایر نقاط محدودۀ شهری و به یاری نیروهای اجرایی و ستادی خود به صورت شبانه روزی در حال حفظ، نگهداری، رشد و خدمت رسانی به مردم شریف شهر ویس است.

در حال حاضر جناب آقای مهندس طرفی به عنوان شهردار، مشغول هدایت و پیشبرد مجموعه شهری ویس می باشند.




تماس با ما

آدرس پستی: ایران / استان خوزستان / شهرستان باوی / شهر ویس / بلوار امام خمینی / خیابان شهرداری / ساختمان اداری شهرداری ویس

کدپستی: ۶۱۴۹۱۷۴۷۵۱

تلفن های تماس: ۳۶۵۵۲۲۰۰ – ۳۶۵۵۳۱۲۰ – کد(۰۶۱)

نمابر: ۳۶۵۵۳۱۳۰-کد(۰۶۱)

رایانامه: INFO@SH-VEYS.COM