پیام تسلیت شهردار و شورای اسلامی شهر ویس به مناسبت حادثه تروریستی کرمان دی ماه ۱۴۰۲

پیام تسلیت شهردار و شورای اسلامی شهر ویس به مناسبت حادثه تروریستی کرمان دی ماه ۱۴۰۲

باردیگر دستان شیطان به خون مردمان سرزمین پاک اسلام خون آلود شد و بهترین مردمان بدست شقی ترین افراد عالم به فیض شهادت نائل آمدند. ایادی استکبار دست از جنایت بر نمیدارند زیرا که با آرمانهای انقلاب ما مشکل دارند.ترسوهای جیره خوار دشمن به دستور اربابان خود جنایت می آفرینند و از اقدامات شیطانی خود باکی ندارند.حال آنکه نمی دانند که در باغ شهادت باز است و پیروان مکتب حاج قاسم سلیمانی را هراسی از مرگ نیست. استکبار جهانی و در راس آنها امریکا و اسرائیل جنایتکار بدانند که با توسل به زور و رفتارهای نابخردانه خود راه به جایی نخواهند برد.بدانند که ملت ما قوی تر خواهد شد و با خون جوانانمان،ریشه انقلاب اسلامی سیراب تر و قوی تر میشود. دشمنان قسم خورده بدانند که دژ محکم دفاع از سرزمین ولایت،سپاه غیرتمند و مردمی برایشان آرام و قرار نخواهد گذاشت و تاوان حرکتهای مذبوهانه خود را بلکه بیشتر پس خواهند داد.

بدنیوسیله حادثه تروریستی کرمان و شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از مردم کشورمان را در سالگرد بزرگ مرد جبهه های مقاومت سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفته و برای مجروحان شفای عاجل از درگاه خداوندی مسئلت می نماییم.

 

 

(روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ویس)


درباره ما

در خرداد ماه ۱۳۷۶ و در پی ادغام دو محدودۀ ویس و مویلحه و تشکیل شورای اسلامی شهر، شهرداری ویس تاسیس شد. شهرداری ویس در دو ساختمان فیزیکی مجزای اداری و موتوری و با استقرار ایستگاه ها و مقرهای نگهداری در پارک ها، آراسمتان ها، آتش نشانی، پمپاژهای آب، و سایر نقاط محدودۀ شهری و به یاری نیروهای اجرایی و ستادی خود به صورت شبانه روزی در حال حفظ، نگهداری، رشد و خدمت رسانی به مردم شریف شهر ویس است.

در حال حاضر جناب آقای مهندس طرفی به عنوان شهردار، مشغول هدایت و پیشبرد مجموعه شهری ویس می باشند.




تماس با ما

آدرس پستی: ایران / استان خوزستان / شهرستان باوی / شهر ویس / بلوار امام خمینی / خیابان شهرداری / ساختمان اداری شهرداری ویس

کدپستی: ۶۱۴۹۱۷۴۷۵۱

تلفن های تماس: ۳۶۵۵۲۲۰۰ – ۳۶۵۵۳۱۲۰ – کد(۰۶۱)

نمابر: ۳۶۵۵۳۱۳۰-کد(۰۶۱)

رایانامه: INFO@SH-VEYS.COM