حضور شهردار واعضای شورا در راهپیمایی بهمن ماه ۱۴۰۲

 

حضور شهردار واعضای شورا در راهپیمایی بهمن ماه ۱۴۰۲

 

امروز بیست ودوم بهمن ماه ۱۴۰۲،مصادف با سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی ایران، حسن حمولی طرفی شهردار در معیت اعضای شورای اسلامی شهر و پرسنل مجموعه شهرداری ویس در اجتماع باشکوه مردمی و حمایت از آرمانهای انقلاب و رهبری حضور یافتند.در این جشن ملی،امام جمعه محترم شهر ویس،مسئولان شهرستان و نیروهای نظامی و انتظامی حضور داشتند. همه آمده بودند.پیر وجوان وزن ومرد،تا بار دیگر فریاد مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل سردهند و پیروزی ظفرمندانه انقلاب خویش را جشن بگیرند.کودکان در کنار پدران ومادران خویش، پرچم ایران به دست گرفته و لحظاتی زیبایی در تاریخ ثبت کردند. مردم ولایتمدار ویس همیشه و در همه حال ثابت کرده اند که علرغم همه مشکلات پای انقلاب ونظام ایستاده‌اند.پای ارزشهایی که حاصل خون هزاران شهید است.این دستاوردها با حمیت و حمایت مردمی بعد از ۴۵ سال حفظ شده اند تا هیچ گونه گزندی به درخت ریشه دار این انقلاب مبارک وارد نشود. راهپیمایان بعداز طی مسیر از مسجد جامع به مسجد حضرت زهرا (س) رسیدند و با سخنرانی امام جمعه محترم حجه الاسلام والمسلمین آفرین آباده و سپس قرائت قطعنامه برنامه دشمن شکن امسال به پایان رسید.درود بر شما مردم مقاوم وصبور،درود بیکران بر عظمت وایستادگیتان،درود بر پاهایی که توان گرفتند و امروز به خیابانها آمدند.حضور سبزتان مایه امید دوستان و شکست و ناامیدی دشمنان شد. انشالله تا ظهور صاحب اصلی این کشور،امام عصر وزمان پابه پای نائب بر حقش امام خامنه ای دامت برکاته ثابت قدم باشید.

 

تداوم حضورویس_شهر_مهربانی

(روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر ویس)

پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


درباره ما

در خرداد ماه ۱۳۷۶ و در پی ادغام دو محدودۀ ویس و مویلحه و تشکیل شورای اسلامی شهر، شهرداری ویس تاسیس شد. شهرداری ویس در دو ساختمان فیزیکی مجزای اداری و موتوری و با استقرار ایستگاه ها و مقرهای نگهداری در پارک ها، آراسمتان ها، آتش نشانی، پمپاژهای آب، و سایر نقاط محدودۀ شهری و به یاری نیروهای اجرایی و ستادی خود به صورت شبانه روزی در حال حفظ، نگهداری، رشد و خدمت رسانی به مردم شریف شهر ویس است.

در حال حاضر جناب آقای مهندس طرفی به عنوان شهردار، مشغول هدایت و پیشبرد مجموعه شهری ویس می باشند.




تماس با ما

آدرس پستی: ایران / استان خوزستان / شهرستان باوی / شهر ویس / بلوار امام خمینی / خیابان شهرداری / ساختمان اداری شهرداری ویس

کدپستی: ۶۱۴۹۱۷۴۷۵۱

تلفن های تماس: ۳۶۵۵۲۲۰۰ – ۳۶۵۵۳۱۲۰ – کد(۰۶۱)

نمابر: ۳۶۵۵۳۱۳۰-کد(۰۶۱)

رایانامه: INFO@SH-VEYS.COM