جشن افطار خانوادگی برگزار گردید

جشن افطار خانوادگی برگزار گردید

جشنواره افطار خانوادگی توسط شهرداری ویس برگزارشد. در این جشن مفرح که به همت واحد روابط عمومی و امور بانوان شهرداری ویس در پارک بانوان عفاف برگزار گردید.جمعیت قابل توجه ای از مردم حضور پیدا کرده و لحظاتی شاد برای بازدیدکنندگان رقم خورد.این جشنواره با حضور حجه الاسلام والمسلمین آفرین آباده امام جمعه محترم شهر،شهردار و اعضای شورای اسلامی ویس و همشهریان عزیز به گونه ای مفرح و شاد اجرا گردید.

حسن حمولی طرفی درآغازین برنامه پس از قرائت قرآن و پخش سرود ملی کشورمان با استقرار در جایگاه به میهمانان خوش آمد گفت و بسترسازی برای تدارک برنامه های مفرح را که از رسالت های فرهنگی و اجتماعی شهرداری است مهم برشمرد و تاکید کردند که به همت شورای اسلامی روزهای خوشی در این حوزه برای مردم با هدف امید آفرینی رقم خواهد خورد.

در سین برنامه مسابقات متعدد برای نونهالان انجام و هدایایی به رسم یادبود اهدا گردید. همچنین آیتم های متنوع برنامه به همراه موسیقی های شاد و رمضانی مورد استقبال حاضرین قرار گرفت. شایان ذکرست که در پایان مراسم میزهای سرو غذا توسط بانوان کارآفرین شهر ویس تعبیه شده بود که مورد اقبال واقع شد. جای بسی تقدیر از همکاران ارزشمند در حوزه های امور بانوان،کارپردازی و خدمات شهری که در به ثمر رسیدن این جشنواره حضور فعال داشته اند.

 

(روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج کارگری شهرداری و شورای اسلامی شهر ویس)

پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


درباره ما

در خرداد ماه ۱۳۷۶ و در پی ادغام دو محدودۀ ویس و مویلحه و تشکیل شورای اسلامی شهر، شهرداری ویس تاسیس شد. شهرداری ویس در دو ساختمان فیزیکی مجزای اداری و موتوری و با استقرار ایستگاه ها و مقرهای نگهداری در پارک ها، آراسمتان ها، آتش نشانی، پمپاژهای آب، و سایر نقاط محدودۀ شهری و به یاری نیروهای اجرایی و ستادی خود به صورت شبانه روزی در حال حفظ، نگهداری، رشد و خدمت رسانی به مردم شریف شهر ویس است.

در حال حاضر جناب آقای مهندس طرفی به عنوان شهردار، مشغول هدایت و پیشبرد مجموعه شهری ویس می باشند.




تماس با ما

آدرس پستی: ایران / استان خوزستان / شهرستان باوی / شهر ویس / بلوار امام خمینی / خیابان شهرداری / ساختمان اداری شهرداری ویس

کدپستی: ۶۱۴۹۱۷۴۷۵۱

تلفن های تماس: ۳۶۵۵۲۲۰۰ – ۳۶۵۵۳۱۲۰ – کد(۰۶۱)

نمابر: ۳۶۵۵۳۱۳۰-کد(۰۶۱)

رایانامه: INFO@SH-VEYS.COM