برگزاری باشکوه نماز عید سعید فطر ویس با حضور شهردار و اعضای شورا

برگزاری باشکوه نماز عید سعید فطر ویس با حضور شهردار و اعضای شورا

✍️نماز عید سعید فطر با حضور خیل عظیم نمازگزاران متدین شهر ویس در مصلای این شهر برگزار گردید.در این اجتماع وحدت آفرین اقشار مختلف از بازاریان تا روحانیت معزز،مسئولان،اعضای محترم شورا وشهردار ویس حضور داشتند.

نماز عید سعید فطر به امامت حجه الاسلام والمسلمین آفرین آباده امام جمعه شهر ویس اقامه شد.ایشان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات خداجویان به درگاه الهی عید بزرگ مسلمانان جهان را به همشهریان و به امت اسلام تبریک گفتند.

⬅️نماز عید سعید فطر امسال با شکوه خاصی برگزار و صفوف منظم مردان و زنان در نماز وحدت بخش امروز نشان از دلدادگی مردم این دیار به آرمانهای اسلام ناب محمدی است.

 

(روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج کارگری شهرداری و شورای اسلامی شهر ویس)


درباره ما

در خرداد ماه ۱۳۷۶ و در پی ادغام دو محدودۀ ویس و مویلحه و تشکیل شورای اسلامی شهر، شهرداری ویس تاسیس شد. شهرداری ویس در دو ساختمان فیزیکی مجزای اداری و موتوری و با استقرار ایستگاه ها و مقرهای نگهداری در پارک ها، آراسمتان ها، آتش نشانی، پمپاژهای آب، و سایر نقاط محدودۀ شهری و به یاری نیروهای اجرایی و ستادی خود به صورت شبانه روزی در حال حفظ، نگهداری، رشد و خدمت رسانی به مردم شریف شهر ویس است.

در حال حاضر جناب آقای مهندس طرفی به عنوان شهردار، مشغول هدایت و پیشبرد مجموعه شهری ویس می باشند.




تماس با ما

آدرس پستی: ایران / استان خوزستان / شهرستان باوی / شهر ویس / بلوار امام خمینی / خیابان شهرداری / ساختمان اداری شهرداری ویس

کدپستی: ۶۱۴۹۱۷۴۷۵۱

تلفن های تماس: ۳۶۵۵۲۲۰۰ – ۳۶۵۵۳۱۲۰ – کد(۰۶۱)

نمابر: ۳۶۵۵۳۱۳۰-کد(۰۶۱)

رایانامه: INFO@SH-VEYS.COM