فعالیت های معاونت خدمات شهری در آستانه عید سعید فطر

فعالیت های معاونت خدمات شهری در آستانه عید سعید فطر

✍️عوامل زحمت کش واحد خدمات شهری با نظارت مستقیم و دستورات شهردار ویس و همچنین تلاش، مدیر معاونت خدمات شهری، در آستانه عید سعید فطر برای پاکسازی شهر و زیباسازی آن به تکاپو افتاده اند.

❇️پیرایش درختان و درختچه های سطح شهر،کاشت نهال،تامین روشنایی رضایت بخش اتوبان امام حسن مجتبی (ع)، شستشوی خیابانها،بلوارها ومعابر اصلی، نصب المان های عید مبارک،اقدامات عمرانی و تعمیرات در پارکها،نصب المان های روشنایی از جمله اقدامات چند روز و ماه اخیر شهرداری در استقبال از عید سعید فطر بوده است.

⬅️شایان ذکرست شهرداری ویس پاکسازی مصلا و محیط اطراف آن، آذین بندی و پذیرایی از نمازگزاران و توزیع بروشورهای فرهنگی را متقبل شده است تا امسال نماز عید باشکوه تر از سالیان قبل برگزار گردد.

یادآور میشود که تلاش بی وقفه ومستمر کارگران و مدیران زحمت کش شهرداری با هدایت حسن حمولی طرفی و پیگیرهای شورای اسلامی در پاسخ به دغدغه های مردمی در مدیریت شهری است تا مسیر توسعه ویس با همکاری مردم به سمت شکوفایی پیش رود.

قابل بیان است که واحدهای روابط عمومی،خدمات شهری و کارپردازی در مهیا شدن برای نماز عیدی باشکوه مشارکت فعال داشته اند.

 

(روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج کارگری شهرداری و شورای اسلامی شهر ویس)

 

پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


درباره ما

در خرداد ماه ۱۳۷۶ و در پی ادغام دو محدودۀ ویس و مویلحه و تشکیل شورای اسلامی شهر، شهرداری ویس تاسیس شد. شهرداری ویس در دو ساختمان فیزیکی مجزای اداری و موتوری و با استقرار ایستگاه ها و مقرهای نگهداری در پارک ها، آراسمتان ها، آتش نشانی، پمپاژهای آب، و سایر نقاط محدودۀ شهری و به یاری نیروهای اجرایی و ستادی خود به صورت شبانه روزی در حال حفظ، نگهداری، رشد و خدمت رسانی به مردم شریف شهر ویس است.

در حال حاضر جناب آقای مهندس طرفی به عنوان شهردار، مشغول هدایت و پیشبرد مجموعه شهری ویس می باشند.




تماس با ما

آدرس پستی: ایران / استان خوزستان / شهرستان باوی / شهر ویس / بلوار امام خمینی / خیابان شهرداری / ساختمان اداری شهرداری ویس

کدپستی: ۶۱۴۹۱۷۴۷۵۱

تلفن های تماس: ۳۶۵۵۲۲۰۰ – ۳۶۵۵۳۱۲۰ – کد(۰۶۱)

نمابر: ۳۶۵۵۳۱۳۰-کد(۰۶۱)

رایانامه: INFO@SH-VEYS.COM