photo11394748736.jpg

2دقيقه100

زیرسازی خیابانهای چمران،روکش آسفالت بلوار امام و آماده‌سازی بستر میدان ورودی شهر

امروز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۴،خیابانهای چهارم،پنجم و ششم کوی شهید چمران منطقه مویلحه به منظور آماده سازی بستر جهت آسفالت زیرسازی شدند.به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ویس: این عملیات با نظارت کارشناسان دفتر فنی انجام پذیرفت. شایان ذکرست که محیط کارگاهی میدان ورودی شهر به منظور شروع به کار پروژه آماده سازی شد. لکه گیری روکش آسفالت بلوار امام خمینی (ره) با ادامه عملیات در حال انجام است. قابل بیان است که این اقدامات به دستور حسن حمولی طرفی شهردار ویس بوده و همچنین تعالی حوزه عمرانی منطقه و پیگیری موضوعات در دستور کار شورای اسلامی شهر می باشد.

 

تداوم _حضور

ویس_شهر_مهربانی

 

(روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج کارگری شهرداری و شورای اسلامی شهر ویس)


photo11332756565.jpg

1دقيقه40

لکه گیری آسفالت مناطق ویس ادامه دارد

در ادامه عملیات پروژه لکه گیری آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر ویس،بلوار امام خمینی (ره) در حال انجام کار است و مقاطعی از بلوار روکش آسفالت میشوند شایان ذکرست که این عملیات با نظارت مستقیم دفتر فنی انجام میشود.کارشناسان فنی شهرداری با حضور در محل پروژه کمیت و کیفیت کار را رصد مینمایند. حسن حمولی طرفی شهردار ویس روکش و لکه گیری معابر شهر را گامی ارزنده به منظور تسهیل عبور و مرور افراد و ماشین الات دانسته و از پیگیری شورای اسلامی شهر در جهت مدیریت عمرانی شهر خبر دادند. در آستانه تابستان و به جهت گرمای فرسایشی و ازهم گسستگی رویه قدیمی، روکش جدید آسفالت می تواند بنیه ای قوی را ایجاد نماید.

 

تداوم _حضور

ویس_شهر_مهربانی

(روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج کارگری شهرداری و شورای اسلامی شهر ویس)



1دقيقه160

پایان رقابت طناب زنی آتش نشانان خوزستان با شناختن سه ورزشکار برتر

کمیته آتش نشانان و امدادگران استان خوزستان بمناسبت روز جهانی کارگر و همزمان با روز جهانی آتش نشانان، اولین دوره مسابقه طناب زنی ویژه آتش نشانان خوزستان را جهت حفظ سلامتی و بالا بردن آمادگی جسمانی و عملکردی آتش نشانان رقابتی درون کمیته یی برگزار نمود که آقای خلیل زنگویی از پتروشیمی ماهشهر، نفر اول،آقای جلیل مراقی نفر دوم و آقای محمدرضا نبهانی هر دو از شهرداری ویس نفر سوم از بین ورزشکاران آتش نشان خوزستان بعنوان قهرمان این دوره از مسابقات معرفی شدند در این رقابتها هر ورزشکار آتش نشان در زمان یک دقیقه با پوشش البسه آتش نشانی میبایست بیشترین حرکت جفت پا را انجام میداد. این رقابت با استقبال بسیار چشمگیری از ورزشکاران آتش نشان در سطح خوزستان برگزار گردید. روز جهانی آتش نشانان دلیل نام‌گذاری این روز جان باختن چند آتش نشان استرالیایی در سال ۱۹۹۸ در جریان آتش سوزی گسترده در لینتو، استرالیا بود که این واقعه غم انگیز استرالیا و جهان را ناراحت کرد. هدف نام‌گذاری روز جهانی آتش نشان به این دلیل است که از آتش نشانان و سختی کار آن‌ها و جان باختگان این شغل حمایت شود و به شغل پر خطر آنان توجه کرد. کمیته ورزش آتش نشانان و امدادگران هیات ورزش های همگانی استان خوزستان چنین روزی را به همه آتش نشانان تلاشگر جهان تبریک عرض می‌نماید.

 

 

#تداوم _حضور

#ویس_شهر_مهربانی

 

(روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج کارگری شهرداری و شورای اسلامی شهر ویس)


photo11189471277.jpg

1دقيقه140

عملیات اطفا حریق در نیروگاه رامین

✍️پس از اطلاع واحد آتشنشانی از حریق در نیروگاه رامین و بنا به درخواست مدیریت نیروگاه،نیروهای آتشنشان با حضور در محل عملیات اطفا را با موفقیت به پایان رساندند.آتشنشانان شهرداری ویس با توجه به اهمیت موضوع و جلوگیری از سرایت آتش به سایر واحدها پس از مطلع شدن و حسب دستور شهردار ویس بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند. شایان ذکرست که به دلیل حساسیت موجود و اهمیت نیروگاه، از حداکثر تجیهزات و نیروهای آتشنشانی در این عملیات استفاده گردید. نیروهای واحد آتشنشانی به صورت ۲۴ساعته در شیفت های مختلف و در بازه های زمانی در حالت آماده باش هستند.قابل بیان است که گزارش این حادثه در ساعت ۱۷/۲۰ مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۵ به شهرداری داده شد که بلافاصله اعزام صورت پذیرفت. حادثه در ترانسفورماتور واحد شماره دو نیروگاه رامین شهر ویس رخ داده بود.

 

#تداوم _حضور#ویس_شهر_مهربانی

(روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج کارگری شهرداری و شورای اسلامی شهر ویس)


photo11132927228.jpg

1دقيقه200

 

مراسم تقدیر از کارگران به مناسبت روز کارگر

✍️به مناسبت دوازدهم اردبیهشت ماه روز کارگر،طی مراسمی از کارگران زحمت کش خدمات شهری در ساختمان موتوری تقدیر به عمل آمد.

این برنامه با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ویس و همچنین جناب سروان تمیمی فرمانده محترم بسیج کارگری حوزه شهید صالح نژاد اجرا گردید.

حسن حمولی طرفی شهردار ضمن تبریک این روز به کارگران از زحمات آنان در پیشبرد امور شهری تشکر کردند.همچنین حسن وطن ویس ریس شورا و سروان تمیمی ضمن بیاناتی با تبریک روز کارگر تلاشهای عزیزان را مایه خیر و برکت و سربلندی برای شهر دانسته و از آنان قدردانی نمودند.

⬅️در پایان برنامه هدایایی به رسم یادبود به کارگران زحمت کش شهرداری ویس از طرف شرکت پاک ضمیر جنوب تقدیم گردید.

۱۳

 

#تداوم حضور
#ویس_شهر_مهربانی

 

(روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج کارگری شهرداری و شورای اسلامی شهر ویس)


photo11083758987-1280x960.jpg

1دقيقه180

پیام تبریک شهردار و شورای اسلامی شهر ویس به مناسبت روز کارگر

کارگران از نجیب ترین و باشرافتمندانه ترین افراد جامعه هستند.که شبانه روز خود را وقف خدمت به مردم می کنند.چرخ های اقتصادی کشور با کارگران میچرخد‌. پیشرفت های کشورمان مرهون تلاشهای کارگران زحمت کش است،افرادی ولایی و وطن دوست که آرزوهای هموطنانشان همان آمال و آرزوهای خود است. نقش جامعه کارگری بسیار برجسته است و در دوران های مختلف پررنگ جلوه نموده است.و امسال که مقام عظمای ولایت سال را با نام جهش تولید مزین فرموده اند.جهش تولید جز با دستان توانمند کارگران رقم نخواهد خورد.این روز را به همه کارگران عزیز کشورمان به ویژه کارگران شهرداری ویس تبریک و تهنیت عرض نموده، برای این عزیزان و خانواده های مکرمشان صحت و سلامت آرزومندیم.

 

تداوم حضور* *#ویس_شهر_مهربانیی

 (روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج کارگری شهرداری و شورای اسلامی شهر ویس)


photo11122569725.jpg

1دقيقه100

پیام تبریک شهردار و شورای اسلامی شهر ویس به مناسبت روز معلم

دوازدهم اردیبهشت ماه روز شهادت استاد گرانقدر شهید مطهری و روز معلم است.مردان و زنانی که تمام سعی و تلاش خود را در راه آبادانی سرزمین خود و تعلیم فرزندان این مرز و بوم به کار می بندند. معلمان فرشتگان زمینی و ناجیان فرهنگ و ادب هر کشوری هستند.راهنماییان و هدایتگرانی بی بدیل که راه انبیا را در پیش گرفته و مسیر درست را نشان می دهند. فانوس داران تونل جهل و نادانی که عمر خود را در راه خدمت به بشریت وقف مینمایند این روز بزرگ را به همه معلمان و اساتید گرانقدر کشورمان که دل در گرو اسلام و ولایت فقیه داده اند و چون شمعی فروزان در محفل بشریت هستند به ویژه به معلمان فرهیخته شهرستان باوی و شهر ویس تبریک و تهنیت گفته و طول عمر با عزت را برای این ادیبان گرانقدر از خداوند متعال مسئلت می نماییم.

 

#تداوم حضور* *#ویس_شهر_مهربانی

 (روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج کارگری شهرداری و شورای اسلامی شهر ویس)


photo11083758987-1280x960.jpg

1دقيقه100

پیام تبریک شهردار ویس به مناسبت سالروز تاسیس شوراهای اسلامی

نهم اردبیهشت ماه که به نام روز ملی شوراها نامگذاری شده است.نشان از تعمیق رابطه مردم و حکومت اسلامی است. شوراها به عنوان نهادهای انقلابی،مردمی و تاثیرگذار درحوزه های مدیریت شهری به شمار میروند.منتخبان راستین مردم که شبانه روز در جهت خدمت به خلق الله مساعی خود را پیش میبرند تا اهداف متعالی خود که همانا تجلی خدمات مجموعه شهرداری است را به عرصه ظهور بیاورند. این روز بزرگ را به همه خدمتگزاران راستین انقلاب و اعضای خدوم شوراهای اسلامی سراسر کشور و به ویژه مجموعه توانمند شورای اسلامی ویس تبریک و تهنیت عرض نموده،آرزوی توفیق روز افزون برای عزیزان را از خداوند منان مسئلت می نمایم.

 

 

#روز_شورا* *#تداوم_حضور* *#ویس_شهر_مهربانی

 

(روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج کارگری شهرداری و شورای اسلامی شهر ویس)


photo10994155640-1280x961.jpg

1دقيقه180

تست سلامت کارگران و پرسنل شهرداری ویس با همکاری بهداشت

به مناسبت آغاز هفته بسیج کارگری، تست سلامت (قند خون و فشار خون)، کارگران و پرسنل شهرداری ویس به همت واحد روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج در ساختمان شهرداری انجام شد. شایان ذکرست که این مهم با همکاری مدیریت بهداشت شهرستان باوی صورت گرفت و مورد استقبال کارگران و پرسنل واقع شد.

 

#سلامت* *#تداوم حضور* *#ویس_شهر_مهربانی

(روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج کارگری شهرداری و شورای اسلامی شهر ویس)


photo10854355122-1280x961.jpg

1دقيقه90

دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ویس با کارگران به مناسبت آغاز هفته بسیج کارگری

به مناسبت آغاز هفته بسیج کارگری، حسن حمولی طرفی شهردار ویس در معیت اعضای شورای اسلامی شهر با خانواده یکی از کارگران زحمت کش و بسیجی آقای کریم حمیداویان دیدار کردند. در این دیدار شهردار و شورای اسلامی ضمن تبریک هفته بسیج کارگری به این عزیز و همه کارگران تلاشگر و جهادی ، فوت فرزند گرامیشان را که اخیرا در اثر بیماری از دست داده اند به وی و خانواده محترمشان تسلیت گفتند. شایان ذکرست که هدایایی به رسم یادبود و کمک مومنانه از طرف مجموعه شهرداری به این عزیز اهدا گردید.کارگر جهادی واحد خدمات شهری از اهتمام و دلسوزی شهردار و شورای مردمی ویس تشکر نموده و از دغدغه های خود گفتند. شایان ذکرست که این برنامه توسط واحد روابط عمومی و پایگاه بسیج شهرداری ویس (حوزه شهید صالح نژاد) برنامه ریزی شده است.

*#بسیج_کارگری* *#تداوم حضور* *#ویس_شهر_مهربانی

 

 

(روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج کارگری شهرداری و شورای اسلامی شهر ویس)

 



درباره ما

در خرداد ماه ۱۳۷۶ و در پی ادغام دو محدودۀ ویس و مویلحه و تشکیل شورای اسلامی شهر، شهرداری ویس تاسیس شد. شهرداری ویس در دو ساختمان فیزیکی مجزای اداری و موتوری و با استقرار ایستگاه ها و مقرهای نگهداری در پارک ها، آراسمتان ها، آتش نشانی، پمپاژهای آب، و سایر نقاط محدودۀ شهری و به یاری نیروهای اجرایی و ستادی خود به صورت شبانه روزی در حال حفظ، نگهداری، رشد و خدمت رسانی به مردم شریف شهر ویس است.

در حال حاضر جناب آقای مهندس طرفی به عنوان شهردار، مشغول هدایت و پیشبرد مجموعه شهری ویس می باشند.




تماس با ما

آدرس پستی: ایران / استان خوزستان / شهرستان باوی / شهر ویس / بلوار امام خمینی / خیابان شهرداری / ساختمان اداری شهرداری ویس

کدپستی: ۶۱۴۹۱۷۴۷۵۱

تلفن های تماس: ۳۶۵۵۲۲۰۰ – ۳۶۵۵۳۱۲۰ – کد(۰۶۱)

نمابر: ۳۶۵۵۳۱۳۰-کد(۰۶۱)

رایانامه: INFO@SH-VEYS.COM